Виховна робота

Головна » Виховна робота   

ЗАТВЕРДЖЕНО

Протокол загальношкільних

зборів здобувачів освіти

Чернятської ЗОШ І-ІІІ ступенів

03.09.2018 №1


ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧІВ  ОСВІТИ

ЧЕРНЯТСЬКОЇ  ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

                         

                         1. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

1. Правила поведінки здобувачів освіти розроблено відповідно до законів України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства освіти та науки України, розпоряджень органів місцевого самоврядування, Статуту Чернятської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

2. Учень приходить до школи за 15 хвилин до початку занять, у чистому вбранні, охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя для уроку.

3. Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом: зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети. Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.

5. Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти зі школи та її території в урочний час.

6. У разі пропуску занять учень зобов'язаний надати класному керівнику довідку з медичного закладу або заяву від батьків (осіб, які їх заміняють) про причину відсутності на заняттях.

7. Учень школи повинен проявляти шану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.

8. Поза школою учні поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.

9. Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку у класних кімнатах, кабінетах, актовій залі, спортивній залі, коридорах, на території школи.

10. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли шкоду, несуть матеріальну відповідальність.

11. Учням, які знайшли втрачені або забуті речі, належить здати їх черговому, який знаходиться на другому  поверсі школи, черговому вчителю, класному керівнику або шкільній адміністрації.

12. Булінг є неприпустимою формою поведінки учнів у школі та за її межами.

13. Учні можуть користуватися на уроках гаджетами лише для навчання з дозволу вчителя.

14. Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою, приносити необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.

15. На першу вимогу вчителя учень зобов’язаний давати щоденник.

16. Учень повинен щодня вести записи домашніх завдань у щоденнику.

                        2. ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ

1. Учні входять до класу після першого дзвінка. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

2. Коли вчитель входить до класу, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять.

3. Під час уроку не можна ходити класом без дозволу вчителя, голосно розмовляти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми та іншими справами, що не стосуються уроку.

4. Заняття у школі проводяться за кабінетною системою. За кожним учнем у кожному кабінеті закріплено окреме місце. Кожен учень відповідає за збереження санітарного стану робочого місця та майна на робочому місці.

5. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.

6. Учень на уроці зобов'язаний виконувати ті вимоги вчителя, які відповідають нормативним документам освітньої галузі.

7. Під час відповіді на запитання вчителя учень повинен відповідати виразно, зрозуміло.

8. Якщо учень хоче поставити запитання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.

9. На уроці учень має право ставити запитання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

10. На уроки фізичної культури учні приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Учні, звільнені від занять фізкультурою, обов'язково присутні в залі у спортивній формі та взутті.

11. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення занять, учні мають право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.

12. Учень має право в коректній формі обстоювати свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань, які стосуються теми уроку.

13. Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил безпечної поведінки як під час уроків, так і після їх закінчення.

3. ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ УРОКІВ, НА ПЕРЕРВАХ

                                    І ПІСЛЯ УРОКІВ

1. Під час перерви учень зобов'язаний:

- підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;

- вийти з класу, якщо попросить вчитель;

- підкорятися вимогам чергового вчителя на поверсі;

- учням забороняється входити до методичного кабінету без дозволу;

- забороняється шуміти, заважати відпочивати іншим.

2. Час перерви — особистий час кожного учня. Він може його проводити за власним бажанням, але не повинен заважати іншим.

3. Під час перерви учні можуть вільно пересуватися територією та приміщенням школи, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, кухня).

4. Під час перерв учням категорично забороняється залишати територію закладу загальної середньої освіти задля збереження життя та здоров’я та з метою уникнення випадків травматизму серед учнів.

5. Під час перерв забороняється бігати коридорами школи, східцями, маршовими переходами, поблизу віконних отворів, грати в м’яча у класі, коридорах та інших місцях, не пристосованих для ігор.

6. Під час перерв забороняється штовхати один одного, гратися в небезпечні ігри, кидатися портфелями і іншими предметами, застосовувати фізичну силу.

7. У школі та на її території категорично забороняється тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв.

8. Категорично забороняється самовільно відкривати вікна, сидіти на підвіконнях.

9. На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії, булінг (цькування).

             4. ПОВЕДІНКА УЧНІВ У ЇДАЛЬНІ

1. Під час харчування в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.

2. Учні повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.

3. Учні приходять в їдальню після закінчення уроку, дотримуються черги при отриманні їжі.

4. Розмовляти під час прийому їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.

5. Слід вживати їжу і напої, придбані тільки в їдальні.

6. Учні самі прибирають посуд зі столу після вживання їжі.

7. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

8. Забороняється заходити в їдальню у верхньому одязі.

                  5. ЧЕРГОВИЙ У КЛАСІ І ШКОЛІ

1. Черговий у класі учень під час перерви має перевірити навчальний кабінет, підготувати дошку, забезпечити порядок у кабінеті.

2. Черговий учень має право зробити зауваження іншим учням щодо правил поведінки та санітарних правил у навчальному кабінеті.

3. Черговий клас у школі має приступити до чергування за 30 хв. до початку занять. Чергування у школі триває один навчальний тиждень за графіком.

4. Чергові учні допомагають черговому вчителю у здійсненні контролю за чистотою, порядком у школі, за виконанням всіма учнями цих правил.

      6. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ

1. У школу учні повинні приходити в одязі, який відповідає перебуванню дитини у громадських місцях. Стиль одягу - діловий, класичний. Для уроків фізичної культури, трудового навчання, хімії обов’язкова спеціальна форма.

2. Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.

3. Не зловживати косметикою і носити багато прикрас на заняття.

4. Знаходитися у школі у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.

5. На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі.

6. На вечори, концерти учні обирають одяг, який відповідає вікові, рекомендаціям батьків та на свій розсуд.

             7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Учні не мають права під час знаходження на території школи і при проведенні шкільних заходів здійснювати дії, небезпечні для життя і здоров'я самого себе та оточуючих.

2. За порушення цих Правил та Статуту школи учні притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:

- усне зауваження;

- запис зауваження в щоденник;

- виклик учня самого або з батьками на засідання Ради з профілактики правопорушень;

- відшкодування батьками матеріальної шкоди, завданої учнем.

3. Ці Правила розповсюджуються на всіх учнів школи і є обов’язковими для виконання на всій території школи, а також під час усіх заходів, що проводяться закладом загальної середньої освіти.

 

 

 

 

Дитинство наше – в нас одне,
І хай це кожен пам'ятає !
Дитячі душі на Землі
Нехай ніхто не ображає
Нехай не кривдить діточок.
Нехай не лає за провини.
Згадай! Дорослий – ти "синок"
Недавно був також дитина.
Не раз нашкодив просто так,
Не раз не слухав маму й тата,
А ще дражнили всіх підряд …
Сестру, сусідів, свого брата.
Це все робив Ти не зі зла,
Не з користі, чи лицемірства.
Робив це все – лише з добра,
Не мав в душі тоді Ти звірства.
Тому любіть своїх дітей.
Учіть в любові світ пізнати.
Та у День Захисту Дітей
Навчіться їх не ображати
 

 

 

Правова допомога

../../../../../media/pravova dopomoga(5).pdf 

З питань правової допомоги можна звернутись до вчителя історії та правознавства

Сіренко Олени Григорівни (0980068915)

 

Урядова гаряча лінія з питань домашнього насильства – тел. 1547

 

Національна дитяча «гаряча» лінія

0800500225 або 11611

 (для дзвінків з мобільного)

 

                                                                        План

заходів щодо профілактики булінгу в Чернятській ЗОШ І-ІІІ ступенів

2019 – 2020 навчальний рік

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Вересень

Психолог школи

Кравець О.В.

2

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники, класоводи,

практичний психолог школи

 Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції

Батьки здобувачів освіти

Вересень

Директор школи

Чаленко В.І.

2

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему: «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Методична кухня класних керівників

Жовтень

Заступник директора з ВР

Саваріна О.В.

3

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогіч-

ний колектив

Жовтень

Заступник директора з ВР

Саваріна О.В.

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 11

Упродовж року

Психолог школи

Кравець О.В.

5

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Квітень

Директор школи Чаленко В.І.

6

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогіч-ний колектив

Березень

Психолог школи

Кравець О.В.

Саваріна О.В.

 

7

 

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

 

Педагогіч-ний колектив

 

Упродовж року

 

Заступник директора з ВР

Саваріна О.В.

 

 Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4

Упродовж року

Класоводи

2

Створення морально -безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-11

Упродовж року

Класні керівники та класоводи

 

 

3

 

 

Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

 

 

 

5 – 11

 

 

Упродовж року

 

 

Учитель інформатики

 

4

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

9-11

Січень

Педагог-організатор

Дегтяренко М.В.

5

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

1-11

Упродовж року

Класоводи, учителі літератури, історії

6

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1-11

10-14 грудня

Класні керівники та класоводи, учителі правознавства, практичний психолог школи

7

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

1-11

17-21 грудня

Класні керівники та класоводи, учителі-предметники

8

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом»

1-11

21-25 січня

Заступник директора з ВР

Саваріна О.В.

9

Проєкт «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг»

5-8

Лютий- квітень

Педагог-організатор

10

Заходи антибулінгового спрямування

5 – 11

Упродовж року

Педагог-організатор

Дегтяренко М.В.

  Психологічний супровід

1

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Кравець О.В.

 

2

 

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

 

1-11

 

Упродовж року

 

Психолог школи

Кравець О.В.

 

3

 

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

 

1-11

 

Упродовж року

 

Психолог школи

Кравець О.В.

4

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Кравець О.В.

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

 

1-11

Упродовж року

Класні керівники та класоводи

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

Упродовж року

Заступник директора з ВР Саваріна О.В.

3

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

Січень – Лютий

Психолог школи

Кравець О.В.

4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 

Упродовж року

Заступник директора з ВР

"ГАРЯЧІ ЛІНІЇ"

Омбудсмен з прав дитини в Україні - Микола Миколайович Кулеба (044-255-64-50)

Уповноважена ВРУ з прав людини - Людмила Денісова

(0-800-50-17-20)

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги (0-800-213-103)

 

 

 Відповідальні особи за розгляд випадків булінгу (цькування):

 1. Саваріна О.В. - голова

2. Кравець О.В. - секретар

3. Байдалюк Н.М. - ЗДНВР

4. Сіренко О.Г. - вчитель історії та правознавства. 5. Задорожний В.М. - вчитель фізкультури

6. Небесна С.Б. - вчитель біології та хімії

7. Кравець Ярина - голова учнівської ради

 

 

 

  

 

                                 День ЦО в школі

 

Лінійка пам'яті "Небесна Сотня в вирій полетіла..."

День Європи. Флешмоб "МИ - ЄВРОПЕЙЦІ"

Художнє читання "Вишиванка" (Медвідь Іванна, 10 клас)

 18 січня 2019р. Закон про протидію булінгу № 2657-VIII опублікували в парламентському виданні "Голос України". Він набуде чинності завтра

Як зазначено на офіційному сайті ВР, документа "повернуто з підписом від Президента".

Нагадаємо, Верховна Рада України ухвалила в другому читанні та в цілому законопроект щодо протидії булінгусеред підлітків. "За" відповідний законопроект №8584 проголосувало 228 народних депутатів.

Документ вперше вводить в українське законодавство поняття "булінг", як "моральне, або фізичне насильство, агресія, у будь-якій формі, або будь-які інші дії, вчинені з метою викликати страх, тривогу, підпорядкувати особу своїм інтересам, що мають ознаки свідомого жорстокого ставлення".
Окрім цього, законопроект передбачає систему штрафів за цькування, зокрема, якщо особа піддала іншу особу булнгу вперше, то вона зобов'язана буде сплатити від двадцяти (340 грн) до п'ятдесяти (850 грн) неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Якщо ці дії вчинив неповнолітній від 14 до 16 років, штраф повинні будуть сплатити батьки. За повторне цькування винуватець повинен буде сплатити від ста (1700 грн) до двохсот (3400 грн) неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З булінгом у школі зіткнулось 80% дітей
За приховування випадків булінгу педагогами тягне за собою накладення штрафу в розмірі від п'ятдесяти (850 грн) до ста (1700 грн) неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Керівників шкіл зобов'яжуть затверджувати плани заходів щодо протидії булінгу, а класних керівників та профільних вчителів проводити навчальні бесіди з підлітками для профілактики виникнення булінгу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЮНІСЕФ: 50% підлітків у світі потерпають від булінгу
Як йдеться в пояснювальній записці до документа, з булінгом у колі однолітків в Україні стикалися близько 67% дітей. Водночас майже чверть українських школярів вважають себе жертвами булінгу, а близько 40% із тих дітей, хто зіткнулися з випадками булінгу, ніколи не розповідають про це своїм батькам При цьому, 44% із тих, хто спостерігав, як знущаються над їхніми однолітками, не реагували на такі факти через острах піддатися аналогічному знущанню.

 

 

  • Контакти

    Адреса: с. Чернятка
    Бершадського району
    Вінницької області
    Тел.: 0435259730
    Email: chernjatka_shkola@ukr.net